5 Haziran 2012 Salı

Lida Diyetleri ile Geçmiş Deneyimler



İnsanlar kilo aldıklarını bol gelen kıyafetleri dar gelmeye başlayında anlarlar. O zaman bir çaba içerisine girerler ve zayıflamak için deneyimlere başlarlar. Ancak sizlere etkili ve sağlıklı lida kapsüllerini kullanmanızı öneriyoruz. Lida kapsülleri ile sağlıklı bir fiziğe kısa süre zarfında gelebilirsiniz.

Son zamanlarda hızla artan fazla kilolara lida kapsülleri yardımcı olacaktır. Lida form kapsüllerini kullanarak forma girmeyi başaracaksınız. Mutlaka lida kapsüllerini denemelisiniz. Bilinçsiz diyetlerle iştah kaybı yaşar ve sağlığınızı riske atarsınız. Adım bir’ de sekiz haftadan sonra, pek çok hastam bana “Ben artık karbonhidratlı besinleri tekrar tüketmek istemiyorum. Ben iyi görünüyorum, kendimi iyi hissediyorum ve benim laboratuvar değerlerim çok iyi. Tüm sorunlarıma neden olan bir besini yemeği neden sürdüreyim ki” diye sormuştur.

Onların sorunlarının nedeni karbonhidrat değildi. Sorun onların karbonhidrata karşı aşırı tepkisel olan metabolizma b’ ye sahip olmalarından kaynaklanmaktadır. Artık onların sistemleri tekrar dengeye gelmiştir. Eğer onlar uygun bir şekilde karbonhidratı vücuda yeniden alırlarsa kilo vermeyi ve kendilerini iyi hissetmeyi sürdüreceklerdir.

Benim hastalarımın karbonhidrat fobisi başka düşük karbonhidrat diyetleri ile olan geçmiş deneyimlerinden gelmektedir. Bu programlarda dinlenmiş olan metabolizmaya hangi miktarda karbonhidrat verileceği yönünde hiçbir yönlendirme yapılmamaktadır. Karbonhidratın alımına ilişkin olarak uygun yönlendirme yapılmaması metabolizma B’ye sahip olan insanların bir kısırdöngü içine girip yeniden hızlı bir şekilde kilo alma deneyimi yaşamalarına neden olmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder